Administrare
18/04/2023Modul Servicii
26/04/2023Administrare
18/04/2023Modul Servicii
26/04/2023Modulul Financiar permite realizarea contabilității primare, gestiunea clienților, a furnizorilor și a costurilor lunare. Toate aceste date alături de rapoartele încasărilor anuale și a profitului lunar pot fi vizualizate în pagina principală a modulului. Este integrat complet cu sistemele ANAF și eFactura.
Față de un program de contabilitate primară obișnuit, Hermes oferă zece facilități cheie:
- Ai posibilitatea de a seta o monedă de afișare și una de facturare. Adică, poți factura în lei, iar tu să îți vezi profitul în EURO la cursul BNR curent.
- Se pune foarte mult accentul pe branding. Facturile și chitanțele pot fi personalizate complet cu orice design dorești.
- Poți trimite facturile direct din Hermes. Printr-o singură apăsare de buton, clientul primește factura pe email.
- Se trimit automat notificări de plată dacă s-a depășit termenul scadent.
- Poți marca facturile ca achitate în sistem și să generezi rapoarte în funcție de acest aspect. Se poate introduce data la care a fost achitată, astfel încât rapoartele de profit să fie în concordanță cu încasările reale.
- Ai convertor valutar direct în pagina facturii. Poți oricând să convertești din moneda de afișare dorită în moneda de facturare.
- Facturile se traduc automat. Pentru atunci când colaborezi cu firme din străinătate, poți să generezi automat o traducere a facturii în limba engleză.
- Ai dintr-o privire acces la toate datele importante. Ce facturi sunt scadente și cu cât s-a depășit termenul de plată.
- Fiind un ERP complet, este conectat cu restul modulelor și are loc un schimb de date. Poți vedea per proiect ce facturi au fost generate și pot fi cuplate cu anexele de factură aferente.
- Este complet personalizabil. Putem modifica și dezvolta orice ai nevoie în funcție de afacerea ta și nevoile tale unice.
În Hermes toate listele oferă datele cele mai importante dintr-o singură privire. Poți oricând sorta și filtra după oricare coloană. Funcția de căutare te ajută să găsești imediat orice ai nevoie fără a reîncărca pagina.
Toate facturile pe care le emiți sunt trimise automat către eFactura. Poți prelua datele clienților automat din sistemul ANAF folosind doar codul lor fiscal.
În modulul financiar are loc și monitorizarea cheltuielilor lunare. Poți adăuga furnizori (cu autocompletare a datelor din sistemul ANAF) și costurile aferente. Fiecărui cost îi se poate urmării data de plată, stadiul de plată și se pot încărca documente precum factura. Sunt adăugate aici și NIR-urile generate în modulul Produse. Poți monitoriza plățile numerar și retragerile bancare. Acestea vor putea fi exportate sub formă de raport al casei de marcat în modulul Rapoarte.
Automat, sunt preluate și corelate zilnic datele din eFactura. Toate facturile pe care le primești în cont sunt preluate și analizate. Dacă există un corespondent în ERP, va fi corelat cu acesta. Altfel, va apărea într-o listă de unde poți face corelarea manual sau să îl adaugi ca și cost. Corelarea se face în mod inteligent, atât în baza numărului de factură cât și în baza totalului și a datei. Astfel încât dacă factura are alt număr în eFactura, corelarea va avea loc oricum.
Un alt avantaj important al modulului financiar este posibilitatea de a-l conecta la o adresă de email. Acesta va verifica fiecare email primit. Dacă vine de la o adresă de email a unui furnizor, acesta va prelua automat documentul atașat și îl va adăuga în secțiunea de costuri. Este o automatizare importantă pentru orice primește un număr ridicat de facturi pe email.
Tot în secțiunea de costuri poți adăuga și retragerile și depunerile bancare. Acestea sunt utilizate în rapoartele financiare pentru a calcula impozitul și numerarul din casa de marcat.