Modul Financiar
26/04/2023Modul Produse
27/04/2023Modul Financiar
26/04/2023Modul Produse
27/04/2023Acest modul este destinat prestatorilor de servicii. Permite organizarea de proiecte și configurarea de servicii și prețul de start al acestora.
Pentru un client poate fi configurat unul sau mai multe proiecte. Acestea au o dată de start și una de final, un lider de proiect, un status (finalizat / nefinalizat), o descriere și etapele de dezvoltare.
În pagina principală a fiecărui proiect pot fi vizualizate datele clientului și stadiul la care se află acesta. Ce etape a fost adăugate, ce angajat de ocupă de acestea, care este termenul limită și în ce stadiu se află.
Pe lângă coordonarea angajaților și monitorizare acestora, pot fi vizualizate și stadiul fiecărei facturi aferente proiectului. Orice document relevant proiectului va fi preluat automat și adăugat în această pagină, precum oferta, contractul, procese verbale și orice alt document generat de ERP. În plus, pot fi încărcate și alte documente / schițe rezultate din comunicarea cu clientul și relevante proiectului.
În cadrul unui proiect, pot fi adăugate anexe la facturi. Acestea sunt de tip desfășurător și conțin serviciile prestate aferente facturii. Anexele de factură pot conține data la care a avut loc intervenția sau numărul de ore prestate.
Anexele pot fi trimise împreună cu factura în același email. Întocmai precum în cazul modulului Financiar, documentul anexei poate fi personalizat complet și tradus automat în engleză.