Modul Email
02/05/2023Modul Rapoarte
02/05/2023Modulul de suport permite conectarea clienților la ERP și vizualizarea situație acestora. Dacă se completează câmpurile parolă din secțiunea clienți a modulului Financiar, atunci clientul va primi datele de conectare pe email.
În interiorul panoului, utilizatorul va avea o interfață similară cu restul ERP-ului. Aceasta se schimbă în funcție de modulele active. Din cadrul modulului financiar își va putea vedea facturile și chitanțele. Din cadrul modulului Servicii, va putea vedea proiectele și anexele de factură. Din modulul de email-ul va putea vizualiza toate email-urile primite.
Dacă sunt conectate magazine WooCommerce, vor fi preluate produsele din magazine într-un carusel cu link către pagina acestuia.
Clienții pot deschide tichete de suport în funcție de proiect și pe mai multe tipuri de priorități.
Utilizatorii cu permisiunile activate, pot vedea și răspunde la aceste tichete. Odată deschis, un tichet se transformă într-o fereastră de chat. Aici pot fi adăugate documente și pot fi furnizate detalii adiționale.
Atunci când este deschis un nou tichet, administratorul este notificat printr-un email. Iar când statusul tichetului este actualizat sau este pusă o întrebare, clientul primește o notificare pe email.