Modul Servicii
26/04/2023Modul CRM
27/04/2023Acest modul este destinat comercianților de produse. Conține toate funcționalitățile necesare gestionării stocurilor. Include gestionarea produselor, a furnizorilor, a notelor de intrare marfă, a bonurilor de consum și a magazinelor online WooCommerce.
Alături de acestea se află câteva grafice importante extrase din modulul rapoarte.
Sunt definite gestiuni, care conțin produsele și datele despre stoc. O gestiune poate fi fizică sau virtuală. Într-o gestiune fizică, stocul se modifică în baza notelor de intrare marfă (NIR), a facturilor emise din modulul financiar sau a bonurilor de consum.
Într-o gestiune virtuală, poți modifica manual stocurile pentru fiecare produs. Astfel, poți monitoriza ușor câte produse are în stoc un magazin partener și când trebuie să emiți factura de aprovizionare.
Notele de intrare marfă sunt corelate cu modulul financiar și apar în secțiunea costuri cu furnizorul aferent.
În plus față de un program de gestiune clasic, îți poți conecta magazinul online WooCommerce pentru a sincroniza automat comenzile, baza de clienți, produsele din magazin și echivalentul lor în gestiune și pentru a emite cu ușurință facturile.
Nu mai este nevoie să folosești pagina de comenzi din WooCommerce, având posibilitatea de a schimba statusul comenzilor direct din Hermes, Pot fi sincronizate un număr nelimitat de magazine online.